poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Inspiracja wiosna (Inspiration Spring)

Pamiętasz posty z serii Inspiracja? W tym roku zaczął się kolejny konkurs Kalendarz Royal Stone. Tym razem są tylko cztery inspiracje-cztery pory roku. Za to każda składa się z trzech kategorii. Frywolitka została umieszczona w kategorii razem z sutaszem i makramą. Nie do końca jestem zadowolona ze znalezienia się w jednej kategorii z sutaszem. Myślę, że to bardzo odległe techniki i całkowicie różny charakter wykonanej biżuterii. Ale co zrobić-frywolitki jest za mało na osobną kategorię.
Inspiracja Wiosna miała zawierać co najmniej jeden kolor z zadanej palety:


Zrobiłam dwie prace, bo czasu było więcej niż zazwyczaj:) Pierwsza z nich to komplet naszyjnik z kolczykami. Zainspirowały mnie kamyczki w wiosennym kolorze. Frywolitkę uplotłam z cieniutkich nici do beadingu s-lon o grubości 0.25 mm i koralików toho 15. Wyszła mi więc niezwykle filigranowa koronka.



Trochę podbity kolor, bo kamienie wychodziły białe na zdjęciach:






 Dodatkowe zdjęcie na konkurs z procesu tworzenia:


I jeszcze tył pracy:


Druga praca w kolejnym poście, żeby za dużo zdjęć nie było na raz:)

I na koniec jak zwykle proszę o klikanie polubień na facebooku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz