czwartek, 2 października 2014

Jeżyk (Hedgehog)

Zainspirowała mnie kolejna rzecz z pinterestu: zabawka dla najmniejszych w kształcie jeża. Wzorowałam się na tutorialu z linka, ale zamiast wstążek ozdobiłam zwierzątko szydełkiem, przez co nieco mniej przypomina jeża, a bardziej rybkę:) Zmieniłam też wypełnienie-wypchałam wypełnieniem silikonowym a nie sznurkiem, przez co mój twór jest bardziej kanciaty. Do tego zabawka jest w dość smętnych kolorach, ale chciałam wykorzystać resztki włóczek. Następnym razem zrobię lepszego jeża:)



3 komentarze:

  1. I tak jest super, a następnym razem będzie inna wersja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny jeż :-) Jest doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace :)
    Zapraszam do mnie:
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń