sobota, 26 kwietnia 2014

Małe buciki I (Little shoes I)

W rodzinie pojawiło się maleństwo, więc na pierwsze z nim spotkanie zrobiłam buciki. Inspirowałam się obrazkami znalezionymi w internecie. Nie korzystałam z żadnego schematu, na dodatek robiłam na wyczucie, bo mały mieszka daleko i nie miałam możliwości przymiarki. Dlatego nie wyszły doskonałe. Jak stwierdził szef Komisji Oceniającej moje produkty wyglądają jak nogi Bendera:) Musiałam dorobić sznureczki, żeby nie spadły z małych stópek:)
Wykorzystałam resztki włóczki z czapki, robiłam na szydełku słupkami, półsłupkami i tzw. crocodile stitch.




8 komentarzy:

  1. Te łuski dawno za mną chodzą, coby spróbować :)
    Buciki urokliwe wyszły - rozczulają mnie takie maleńkie drobiazgi noworodkowe....

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności!
    Wspaniałe buciki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. you make such cute baby shoes! wonderful work!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przecudowne - zakochałam się w nich i to chyba od pierwszego wejrzenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń