piątek, 4 lutego 2011

Krajobraz księżycowy (Lunar landscape)

Kolejny wisiorek z ArtClay, czyli glinki srebrnej. Tym razem zabawa z fakturą. Pomęczyłam trochę powierzchnię. Nie obyło się bez przygód-tym razem nie dosuszyłam obiektu i podczas wypalania nastąpił mały wybuch. Krater powybuchowy nawet ładnie wyglądał, ale nie pasował do kompozycji, więc go zeszlifowałam:)




Wczoraj pół dnia bawiłam się tworzenie biżuterii recyklingowej http://blog.yes.pl/galeria-yes/dzien-pierwszy/. Efekty za tydzień na wystawie w Poznaniu:) Zapraszam.

5 komentarzy:

  1. szkoda, że nie widziałam z kraterem :-) Fajny wisiorek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba, z kraterem czy bez :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje pierwsze skojarzenie MARS ;) ciekawie wyszło , mnie sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń